.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وکیل آذری و دفاع از مازندران !!!
در حالیکه بحث تغییر اسم خوشنام ترین دریای جهان به نام بی هویت خزر بر سر زبانهاست، روز گذشته این اقدام موجب واکنش جدی ميرتاج الديني، نماینده شجاع تبریز در مجلس شورای اسلامی...
وکیل آذری و دفاع از مازندران !!!

در حالیکه بحث تغییراسم خوشنام ترین  دریای جهان به نام بی هویت "خزر" بر سر زبانهاست، روز گذشته این اقدام موجب واکنش جدی ميرتاج الديني، نماینده شجاع تبریز در مجلس شورای اسلامی گردید.
انتظارمیرود نمایندگان پرکار مازندران !!!  که تاکنون در این مورد کاملآ سکوت کردند ، نسبت به اقدام اخیر وزارت امور خارجه عکس العمل نشان داده و در مقابل اینگونه مسائل موضعگیری لازم را داشته باشند.
اگر سکوت مسئولین و نمایندگان استان همچنان ادامه داشته باشد معلوم نیست که فردا نام استان مازندران به استان خزر نیز تبدیل شود.

گفتنی است،محمدرضا میرتاج‌الدینی در سوالی از وزیر امور خارجه دلیل تغییر نام ایرانی دریای مازندران به نام مجعول و غیر ایرانی «خزر» را خواستار شد. به گزارش خبرنگار ما، نماینده تبریز در سوال خود از متکی آورده است که چرا وزارت خارجه برای حفظ و دفاع از نام ایرانی آن در محافل بین‌المللی اقدامی به عمل نیاورده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

masume 23 خرداد 1386
chera khodeman ra gulbezanim ß name asliye in daryache bana be ghole aghaye mohamadalie inanlo iranshenase moshhur kaspin ast ke moshtagh shode az name 2 ghome kas va fin dar iran ke hala ma an ra bename ghazvin mishenasim.name khazar be hengame tasalote aarab bar iran be an dade shod. hal agar dorost nist mara mibakhshid. khoda yaretan masume az alman
عبدی 24 خرداد 1386
از انعکاس این خبر توسط شمال نیوز تشکر میکنم . انصافآ اگر این اقدام در استانهای دیگر صورت میگرفت مسئولین آن استان چکار میکردند.
عبدی 24 خرداد 1386
نمایندگان ما کجا وقت دارند دنبال این کارها بروند الان هم پایان دوره مجلس هست هر کدامشان به فکر این هستند که چطوری بتوانند هزینه های تبلیغات انتخاباتی دوره بعد خودشان را تهیه کنند خدا پدر شما را بیامرزد .
عبدی 24 خرداد 1386
با سلام
به نظر بنده یکی از دلایل توسعه نیافتگی استان مازندران همین نمایندگان بعضا ضعیف در ادوار مختلف مجلس میباشند. با دقت در تاریخ مجلس شورای اسلامی کمتر ردپایی از نمایندگان استان را در هیات رئیسه و روسای کمیسیونها و یا حتی طرحها و اقدامات مجلس می بینید. امیدوارم در دوره های آتی مردم مازندران بدور از سیاست زدگی و قشری گرایی و براساس عقل و منطق نمایندگانی شجاع و کاردان و صاحب نفوذ را انتخاب نمایند تا بتوانند از حقوقشان با شجاعت دفاع نمایند.نماینده باید پیشرو و منشا اثر باشد نه تاثیر پذیر و دنباله رو.
حسینی 26 خرداد 1386
نمایندگان مازندران که شجاعت ندارند .شما سطح نمایندگان استانهای دیگر را ببینید و نتیجه گیری کنید مثلا دکتر عماد افروغ ،سبحانی ،طلایی نیک همه افرادی هستند که در مجلس تاثیر گذارند وبر اساس شاخصه های که دارند ارزیابی میشوند.
محسن 30 خرداد 1386
حالا جدي نماينده هاي مازندراني تو جلسات مجلس شركت مي كنن يا پيش ...
امیر 3 آذر 1387
ای کاش یک کمی هم به غیرت و تعصب نمایندگان مازندرانی محترم مجلس بر می خورد . چرا باید مازندران از هر نظر عقب افتاده بیافتد و حتی با اسامی تاریخی این خطه نیز به اینگونه رفتار شود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.278 seconds.